O czym myśli Kubuś

Mały Kubuś w moim brzuszku myśli sobie tak: "Ja nie wiem, co ta moja mama robi, czym się objada, że mi jest coraz ciaśniej. A jak próbuję się przeciągnąć, to gila mnie po stópkach i kolankach i łokciach i gdzie tylko dosięgnie i jeszcze się przy tym głośno śmieje, jak by to ją  gilano. Tatuś - ten miły głos przy który mama robi się taka szczęśliwa i radosna mówi, że jak będę większy to sam będę mógł mamę pogilać. Tylko jak to będzie możliwe, skoro już teraz tak mi ciasno w brzuszku? Tatuś mówi też, że niedługo poznam babcię i dziadka. Ciekaw jestem strasznie, jak oni wszyscy zmieszczą się ze mną w brzuszku... Najbardziej lubię tę porę, którą mama nazywa "porą spania". Kiedy mama kładzie się, mam o wiele więcej miejsca i mogę się pobawić i przeciągać i bardzo mi się to podoba. Wpycham rączki i nóżki we wszystkie miejsca, gdzie tylko daję radę, a mama wtedy zaczyna przewracać się w boku na bok, a mnie tak  fajnie to kołysze. Potem mama mówi: Kubusiu, pora spać - a to chyba znaczy, że bardzo jej się podoba taka zabawa. I tak się bawimy w "pora spać" dopóki nie jestem zmęczony. Kocham tą moją mamę jak nie wiem co, tylko szkoda, że ma taki malutki brzuszek, bo już mi tu naprawdę ciasno..."

Komentarze

  1. No to widzę, że wysublimowanie poczucie humoru ma nasz mały Kubuś :-) Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Tatusiu chyba ;) bo Tatuś taki dowcipny bywa :D

      Usuń
  2. spokooojnie, zaraz wyjdziesz i sie porozciagasz i wyprostujesz za wszystkie czasy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubulek :* Chodź do cioci, chodź szybciutko :D albo niee, jeszcze poczekaj do 17-go marca ;) :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznie to napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, bo się zarumienię... Swoją drogą jest to moja wypowiedź konkursowa ;) na FB jakiś znalazłam, wymyśliłam, napisałam, wysłałam i czekam. Możecie więc trzymać kciuki :D

      Usuń
  5. już niedługo Kubusiu - porozciągasz się za wszystkie czasy a i do mamusi i tatusia poprzytulać się będziesz mógł!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie to rozpycha się w brzuszku ile tylko ma siły :D

      Usuń

Prześlij komentarz