Podaj dalej :)

Nefrytowe Zwierciadło mnie zaszczyciła, więc oto proszę, specjalnie dla Was :)

  1. Gdzie jest Twój telefon? - pod łóżkiem w sypialni
  2. Twój partner? - oczywiście Mąż Mój Kochany
  3. Twoje włosy? - nigdy nie chcą się ułożyć
  4. Twoja mama? - teraz lepiej ją rozumiem i bardziej doceniam
  5. Twój tata? - bardzo skryty
  6. Twój ulubiony przedmiot materialny - książki, komputer, łóżko :D
  7. Twój sen zeszłej nocy - lepiej zachowam dla siebie, albo kiedyś nakręcę horror na jego podstawie
  8. Twój ulubiony napój - kawa inka z mlekiem
  9. Twój wymarzony samochód - to wymarzony samochód mojego męża
  10. Pokój, w którym jesteś? - sypialnia
  11. Twój eks? - obym go już nigdy oglądać nie musiała
  12. Twój strach? - moją tajemnicą
  13. Kim chciałabyś być za 10 lat? - szczęśliwą żoną szczęśliwego męża i szczęśliwą mamą szczęśliwego dziecka lub dzieci
  14. Z kim spędziłaś ostatnią noc? - z dwoma przystojnymi facetami - mężem i synkiem
  15. Jaka nie jesteś? - stanowcza
  16. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś, przed tą, co robisz teraz? - rozpieszczałam męża
  17. Co masz na sobie? - koszulkę do spania... i tyle
  18. Ulubiona książka? - saga o Mrocznej Wieży Stephena Kinga
  19. Ostatnia rzecz, którą jadłaś? - jajecznica na masełku
  20. Twoje życie? - czasem mam wrażenie, że przecieka mi między palcami
  21. Twój nastrój? - zależy od pory dnia
  22. Twój przyjaciel? - myślę, że Kasia, i Monia Ślifka też
  23. O czym teraz myślisz? - o tym, że jutro kolejny dzień z moimi chłopakami
  24. Co teraz robisz? - tworzę to co teraz czytacie i dziwicie się, co ona ma pod tym kudłatym czepkiem
  25. Twoje lato? -  latem Kubusia, jego zabaw i poznawania świata
  26. Co jest w Twoim telewizorze? -  a czort wie, może krasnoludki jakieś a właściwie Top Gear mężu ogląda
  27. Kiedy ostatni raz się śmiałaś? - dzisiaj rano
  28. Kiedy ostatni raz płakałaś? - w niedzielę
  29. Szkoła? - o boszzzz, kiedy to było
  30. Czego teraz słuchasz? - odgłosów domu, oddechu małego kiedy śpi
  31. Twoje ulubione zajęcie w weekendy? - lenistwo w czystej postaci
  32. Wymarzona praca - moją poprzednią lubiłam, teraz marzę o jakiejkolwiek...
  33. Twój komputer - to nasz komputer a właściwie laptok
  34. Za oknem? - oj, sąsiedzi, którzy mają zwyczaj sikać na środku podwórka
  35. Piwo? - oj marzę, kocham, tęsknię - ale niestety cycuś ma swoje prawa
  36. Meksykańskie jedzenie? - chyba nie dla mnie
  37. Zima? - chyba za karę istnieje taka pora roku
  38. Religia? - jest
  39. Wakacje? - oby udało się gdzieś pojechać
  40. W Twoim łóżku? - Kubuś zajmujący jego połowę, chrapiący mąż, gdzie ja się zmieszczę to nie wiem
  41. Miłość? - dla mnie ma dwa imiona - Marek i Kubuś
 Żeby było wesoło to do dalszej zabawy zapraszam: Ślifkę, Ineskę i Moniqę :)

Komentarze

  1. ale super :)
    I jestem pełna podziwu ze znalazłaś czas :) robisz postępy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciut prawdy o Tobie, Lubie takie wpisy można poznać osobę po drugiej stronie monitora

    OdpowiedzUsuń
  3. Wariatka moja :D ileż my mamy ze sobą wspólnego, eh :) nie na darmo się zwiemy siostrami emocjonalnymi hihi :) lovciam :* i dzięki za nominację! Będę musiała wysilic szare komórki,żeby nie powtarzać większości Twoich odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej ile pytań- mam nadzieję, ze dam radę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz