Fitness czyli orka na ugorze...

Zacznijmy od narzekania. Oj duuuupa mi urosła. Oj fałdy na brzuchu się zrobiły, oj tyłek pokrył się kraterami celulitu. Odkąd Kuby nie karmię, to co szło w cycki poszło w fałdki i wałeczki. A wiadomo, jak wałeczki to i górki i dolinki też się pojawiają na czterech literach i udach również. No i co z tego?? Aaaaaa, już Wam mówię. We wrześniu kupiłam sobie sukienkę na wesele i myślałam iść w niej na sylwestra. No i co?? Sukienka za mała się zrobiła oczywiście. Porażka totalna. Nie pomogło pilnowanie jedzenia (żreć mniej i mniej kalorycznie). Nawet w Święta się pilnowałam i guzik to dało.
Parę dni temu sąsiadka moja Monia pyta - jesteś chętna na fitness w piątek?? Ba, pytanie. Jasne, że tak. A to, że rękami i nogami nie machałam od czasów liceum (naście lat już prawie temu), to szczegół taki mały malutki. Wiedziałam, że będzie "bolało".
No i mam co chciałam. Po 15 minutach machania wydawało mi się, że macham tymi kończynami już całe wieki, po 30 minutach nie miałam już siły machać czymkolwiek. Po godzinie cieszyłam się, że Moni prowadzi a nie ja, bo czułam, że nie dałabym rady wcisnąć sprzęgła więcej niż dwa trzy razy...
Jaki z tego morał?? Za tydzień chce jechać znowu. Niech żyje orka na ugorze.

Komentarze

  1. Czemu mi tak daleko do Ciebie????? Byłabym se z Tobą poskała i pomachała konczynami ;)
    Podziwiam ze tak długo wytrwalas,Ja wczoraj jeździłam na rowerku 6 (słownie SZEŚĆ) minut a myślałam ze jeździłam co najmniej godzinę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jak wytrwasz, to taaaaaka będzie radocha, że szok:-)
    Pomimo tej orki na ugorze:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam cały karnet wykupiony i jakoś zebrać się nie mogę...ale wrócę hi hi a wiesz że ja jak tak godzinę poskakałam na zumbie to potem tak mi endorfiny podskoczyły że potrafiłam męża wykorzystać i łazienkę posprzątać:P:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jak wróciłam to miałam jeszcze tyle siły po tych wygibasach że jeszcze chciałam męża w obroty wziąć ale biedny był tak zmęczony po dwóch godzinach opieki nad dzieckiem, że po prostu padł spać :P

      Usuń

Prześlij komentarz